March 1, 2024

החלטתם לרכוש מצלמת Blackmagic למגמה? רגע לפני שאתם מזמינים...

בקשת הצעת מחיר


דיגימן
טים טיוי










NAB (National Association of Broadcasters) היא תערוכה שנתית המתקיימת בלאס וגאס, ארה"ב, ומתמקדת בתחום השידור והמדיה. תערוכה זו ידועה בזכות ההכרזות החשובות על מוצרים חדשים בתחום, וחברות רבות, ביניהן Blackmagic Design, בוחרות להציג בה את החידושים האחרונים שלהן.

למה כדאי לחכות עם רכישת מצלמת Blackmagic עד אחרי NAB?

  • הכרזות על מוצרים חדשים: Blackmagic Design ידועה בכך שהיא נוהגת להכריז על מוצרים חדשים במהלך NAB. ייתכן שדגם חדש ומלהיב יותר יושק במהלך התערוכה, ואם תרכשו מצלמה כעת, ייתכן שתתחרטו בהמשך.
  • שדרוגים לדגמים קיימים: Blackmagic Design נוהגת גם לשדרג דגמים קיימים במהלך NAB, תוך הוספת פיצ'רים חדשים ושיפור הביצועים. ייתכן שהמצלמה שאתם שוקלים לרכוש תשודרג ותקבל פיצ'רים נוספים ללא תוספת תשלום.
  • הוזלות מחירים: לאחר NAB, Blackmagic Design נוהגת להוזיל את מחירי הדגמים הקיימים. ייתכן שתוכלו לחסוך סכום משמעותי אם תמתינו מעט.
    זה קרה לי אישית כשהזמנתי מצלמה ועד שהיא הגיעה אליי Blackmagic Design החליטו להוזיל את המצלמה.

לכן, לפני שאתם רוכשים מצלמת Blackmagic, מומלץ לחכות ל-NAB ולראות מה חדש. ייתכן שתופתעו לטובה מההכרזות החדשות, מהשדרוגים לדגמים הקיימים ומההוזלות הצפויות.

מה עוד כדאי לדעת?

  • תאריך NAB: NAB 2024 תתקיים בין התאריכים 21-24 באפריל 2024.
  • אתר NAB: קישור לאתר NAB: https://www.nab.org/
  • מעקב אחר Blackmagic Design: ניתן לעקוב אחר Blackmagic Design ברשתות החברתיות או באתר האינטרנט שלהן כדי לקבל עדכונים שוטפים על מוצרים חדשים והכרזות צפויות.

לסיכום:

המתנה קצרה עד לאחר NAB יכולה לחסוך לכם כסף ולזכות אתכם במצלמה חדשה ומתקדמת יותר. אז לפני שאתם מזמינים, עשו לעצמכם טובה וחכו קצת.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked