loader
המערכת טוענת נתונים...
loader
המערכת טוענת נתונים...
, חצובת מצלמה ראש שמן




הדולי שלך
לא פתחת הפקה
פתיחת הפקה/תרגיל
הדולי שלך ריק
אין מצלמות רעות. יש מצלמות שרע להן.

חצובת מצלמה ראש שמן

השאלה: בחירת פריט
#1
#2
#3
#4

כמות עותקים במגמה
4
כרגע במחסן
4
javascript
מערכת חצובה הווידאו G-1503A היא חצובה ברמה מקצועית המיועדת לשימוש עם מצלמות וידאו. זוהי מערכת יציבה ורב-תכליתית המאפשרת תנועות מצלמה חלקות ויציבות במהלך הקלטת וידאו. הנה איך להשתמש בו:
התקינו את החצובה: ראשית, מצאו משטח שטוח ויציב שעליו ניתן להציב את החצובה. פתחו את רגלי החצובה והתאימו אותן לגובה הרצוי. נעל את הרגליים במקומן על ידי הידוק מנעולי הרגליים. ודא שהחצובה ישרה על ידי כוונון זוויות הרגליים.
חברו את ראש הוידאו: ה-G-1503A מגיע עם ראש וידאו שמתחבר לחצובה באמצעות פלטת שחרור מהיר. חבר את הצלחת לתחתית המצלמה שלך ואז החלק אותה לתוך ראש הווידאו. נעל את הצלחת במקומה באמצעות ידית הנעילה.
כוונן את ראש הווידאו: לראש הווידאו יש שלושה כפתורים מתכווננים: כפתור הפלטקה, כפתור ההטיה וכפתור האיזון הנגדי. השתמש בכפתור הפאן כדי להזיז את המצלמה אופקית, בכפתור ההטיה כדי להזיז אותה אנכית, ובכפתור האיזון הנגדי כדי להתאים את חלוקת המשקל לתנועות חלקות. כוונן את הכפתורים כדי לקבל את מיקום המצלמה ואת התנועות הרצויות.
הקלטת וידאו: לאחר הגדרת והתאמת החצובה וראש הווידאו, תוכל להתחיל להקליט וידאו. השתמש בכפתורי הפאן וההטיה כדי להזיז את המצלמה בצורה חלקה ויציבה במהלך ההקלטה. השתמש בכפתור האיזון הנגדי כדי לשמור על איזון בעת ​​הזזת המצלמה לכיוונים שונים.

יומן הערות לציוד

מדריכים

חוברת הפעלה
לפריט זה לא צורפה בינתיים חוברת הפעלה רשמית
סרטון הדרכה
לפריט זה לא צורף בינתיים סרטון הפעלה

שאלון

לפריט זה אין בינתיים שאלון
לינק לסרטון ההפעלה שלי

טיפים של תלמידים

פה זה המקום לתת טיפים לשימוש במכשיר לתלמידים אחרים.

הטיפ שלך כאן:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

cheetsheet

לפריט זה אין בינתיים cheetsheet